A weboldal sütiket (cookie-kat) használ, hogy biztonságos böngészés mellett a legjobb felhasználói élményt nyújtsa.

Vásárlási feltételek (ÁSZF)

Bevezetés
  • FIZETÉSI KÖTELEZETTSÉGGEL JÁRÓ MEGRENDELÉS.
  • A szerződés nyelve: magyar
  • Jelen Vásárlási Feltételek tartalmazza a Fujimae.hu webáruház igénybevételének feltételeit. A webáruház használatához szükséges azon technikai tájékoztatást, melyet ezen Vásárlási feltételek nem tartalmaz, a webáruházban elérhető további tájékoztatások nyújtják.A Felhasználó a webáruház használatával tudomásul veszi és elfogadja a jelen Vásárlási feltételekben foglaltakat.
  • A Fujimae.hu weboldalon kínált termékekért, designokért és a bolt kialakításáért kizárólag az eladó felelős.
  • Kiskereskedelmi üzletünkben már lehetőség van bankkártyás fizetésre is! 
Az eladó

Cégnév: Fuji-Mae Hungary Kft.
Székhely/levelezési cím: 8181 Berhida, Ady Endre utca 14.​
Üzletünk címe: 1071 Budapest, Rottenbiller utca 3.
Képviselő neve: Szakos Ferenc (ügyvezető igazgató)
Telefon: +36 30 448 7473
E-mail cím: webshop@fujimae.hu
Bankszámlaszám: K&H [HUF] 10404041-50526881-53761001
Adószám: 12512481-2-19
Cégjegyzékszám: 19-09-505518
Adatkezelési nyilvántartási szám: NAIH-55620/2012.
Nyilvántartásba vevő hatóság: Veszprém megyei Cégbíróság

Felhasználási feltételek, vásárlási folyamat
  1. Termékválasztás
    A vásárlónak lehetősége van választani, illetve rendelni az áruház termékei közül. A vásárló rá tud kattintani a kiválasztott termékre, amelyet vásárlási szándéka esetén a „Kosárba” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyez. A vásárlás végén ebben a kosárban egy összeállítást talál a kiválasztott termékekről, a számla végösszegéről és a szállítási költségekről. Itt leellenőrizheti rendelése helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket javíthat is. A kosár automatikusan kiszámítja a végösszeget.
  2. A rendelés elküldése
    Ha kiválasztotta a termékeket, egyszerűen kattintson a "Pénztár" gombra. Ezt követően válassza ki az Önnek megfelelő szállítási módot (személyes átvétel vagy futárszolgálat által). Rendelés előtt kérjük, olvassa el figyelmesen az "Vásárlási Feltételeket", melyet a megrendelés elküldésével elfogad. A megrendelés elküldése és beérkezte után e-mailben igazoljuk vissza megrendelést, majd tájékoztatjuk az áru várható megérkezési dátumáról. A visszaigazoló e- mail tartalmazza a vásárlás során megadott adatokat, a rendelési adatokat, a megrendelt termék(ek) nevét, árát, a választott fizetési és szállítási módokat, a rendelés sorszámát, valamint ezen felül a Felhasználó rendeléssel kapcsolatos megjegyzéseit.
  3. Árak
    Áraink a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyeket a webáruházban a termékek mellett találnak. Áraink brutto árak, melyek tartalmazzák az Általános Forgalmi Adót. Az árak nem tartalmazzák a szállítási költséget. Amennyiben a webáruházban hiba, vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése, illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősíti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.
  4. A rendelések feldolgozása
    A rendelések 1 munkanapon belül feldolgozásra kerülnek.
  5. Fizetési mód
    Áruházunkban lehetőség van banki átutalásra, bankkártyás fizetésre, személyes és utánvéttel történő fizetésre. Utóbbi esetén a teljes vételárat szállítási költséggel együtt a küldemény átvételekor kell kifizetni készpénzben a küldemény kézbesítőjének. Az aktuális szállítási költségeket megtalálja a Szállítási információk menüpontban.
    Kiskereskedelmi üzletünkben egyelőre csak készpénzes fizetési lehetőség van.
  6. A szerződés létrejötte
    A leadott megrendelés írásban megkötött szerződésnek minősül, a Szolgáltató azt iktatja és megőrzi, a webáruház megszűnéséig utólag hozzáférhető. A szerződés megkötésére magyar nyelven van lehetőség. A megrendelés leadása elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvényben foglaltak megfelelően irányadóak. A szerződés a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet hatálya alá tartozik, és szem előtt tartja a fogyasztók jogairól szóló Európai Parlament és a Tanács 2011/83/ EU irányelvének rendelkezéseit. A szerződés az automatikus visszaigazolás megérkezésével jön létre.
  7. Kiszállítás
    A küldemények kézbesítése, szállítása futárszolgálattal történik. A szállítás időpontjáról lehetősége van egyeztetni az alábbi elérhetőségeinken. Az aktuális szállítási költségeket és a további, szállítással kapcsolatos információkat megtalálja Szállítási információk menüpontunkban.
  8. Számla
    A Szolgáltató papíralapú számlát állít ki, melyet a megrendelt áruval együtt Felhasználó rendelkezésére bocsájt. Amennyiben a Felhasználó egyes tételekről külön számlát szeretne kérni, azt előre jeleznie kell a Szolgáltatónak.
  9. Tulajdonjogi kikötés
    A leszállított áru a vételár teljes kifizetéséig a szállító tulajdonában marad. A téves, nem elfogadott rendelések során a terméket az ”új „ tulajdonos nevén készletbe vételezzük, és az újabb, sikeres értékesítést követően az új tulajdonosának kerül kifizetésre az ellenérték!

Termék átvétele

  • A termék átvételekor a Felhasználó köteles megvizsgálni, hogy a termék sérülésmentes- e. Amennyiben sérülést tapasztal a csomagoláson, a terméken, a Felhasználó kérheti a futártól jegyzőkönyv felvételét, mert a termék futártól való átvételével illetve az átvételt igazoló dokumentum aláírásával a termék mennyiségi és minőségi átvétele megtörténik, ami azt jelenti, hogy az átvételt követően a Felhasználó kizárólag elállási jogával élhet, ezért a kiszállítást végző személy távozása után a Szolgáltatónak utólag mennyiségi és minőségi reklamációt nem áll módjában elfogadni.
  • Amennyiben az átvételkor láthatóan sérült a csomagolás vagy a termék, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, illetve cseréjét a Szolgáltató díjmentesen biztosítja. Az átvételt követően észlelt sérülésért a Szolgáltató felelősséget nem vállal!

Elállási jog / visszaszolgáltatási garancia

  • A szállítástól való elállás: ha a webáruház a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, köteles erről a megrendelőt tájékoztatni.
  • A webáruház nem köt szerződést kiskorúakkal. A megrendelő a kereskedelmi feltételek elfogadásával nyilatkozik arról, hogy nagykorú.
  • A termék visszaküldése: a terméket csak eredeti állapotában, hiánytalan mennyiségi, minőségi állapotában vesszük vissza.
  • Csere: a terméket csak eredeti állapotában és csomagolásában, hiánytalan mennyiségi és minőségi állapotában cseréljük. A csere kapcsán felmerülő költségeket a megrendelő viseli. Csere nyilatkozatmintánk az alábbi linkre kattintva letölthető.
  • A megrendelő a szerződéstől 14 naptári napon belül indokolás nélkül elállhat. A megrendelő az elállás jogát a szerződéskötés napja és az áru átvételének időponta között is gyakorolhatja. Az értékesítő köteles a megrendelő által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő 14 napon belül visszatéríteni.
  • A fogyasztó elállási jogát a szerződés megkötésének napja és a termék átvétele közötti időszakban is gyakorolhatja.
  • Elállási nyilatkozatmintánk az alábbi linkre kattintva letölthető. A fogyasztó elállási jogát gyakorolhatja a nyilatkozatminta útján, vagy az erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozatával. Írásban történő elállás esetén elegendő az elállási nyilatkozatot 14 napon belül elküldeni.
  • A fogyasztónak a terméket haladéktalanul, de legkésőbb 14 napon belül vissza kell juttatnia. Ha a fogyasztó nem a legkevésbé költséges, szokásos fuvarozást választja, elállás esetén az ebből adódó többletköltséget a vállalkozás nem köteles megtéríteni.
  • A megrendelő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket. A megrendelőt ezenfelül egyéb költség nem terheli.
  • A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmaz a Szolgáltató, kivéve, ha a Fogyasztó más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag a Fogyasztót semmilyen többletköltség nem terheli.
  • Az értékesítő azonban követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. Ha az elállási jog alapján visszaszállított áru nincs kifogástalan, újra eladható állapotban, akkor a megrendelő kártérítésre kötelezett, amennyiben az áru állapotának romlását, tönkremenését, vagy visszaadásának másmilyen ellehetetlenülését szándékosan vagy hanyagságból idézte elő.
  • Amennyiben a termékről felbontás során a kézbesítést végző személy (postai kézbesítő, futár) jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, az értékesítés törlését azonnal biztosítjuk. Bármilyen nemű sérülést, tartalomhiányt a küldemény kézbesítése során az átadó-átvevő közötti tényállási jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia! Utólagos tartalomhiányért, esetleg sérülésért felelősséget vállalni nem tudunk!
  • Az elállási jog gyakorlására vonatkozó 19/2014. (IV. 29.) NGM rendelet szövegét letöltheti a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság honlapjáról.


Szavatosság

  1. Kellékszavatosság
    A Felhasználó a Szolgáltató hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény rendelkezéseinek megfelelően. A Felhasználó az átvétel időpontjától számított 1 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit.
    A Felhasználó – választása szerint – az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet: Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha ezek közül a Vásárló által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést a Felhasználó nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére a Felhasználó is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat.
    Választott kellékszavatossági jogáról a Felhasználó egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Felhasználó viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.
    A Felhasználó köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő (2) hónapon belül közölni.
    A Felhasználó közvetlenül a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.
    A teljesítést (vagyis a kiszállítást, átvételt követő) követő hat hónapon belül felismert hiba esetén vélelmezni kell, hogy a hiba már a teljesítés időpontjában fennállt, kivéve, ha e vélelem a hiba jellegével, vagy a termék természetével összeegyeztethetetlen. A Szolgáltató csak akkor mentesül a szavatosság alól, ha ezt a vélelmet megdönti, vagyis bizonyítja, hogy a termék hibája a Felhasználó részére történő átadást követően keletkezett. Ennek alapján a Szolgáltató nem köteles a Felhasználó kifogásának helyt adni, ha megfelelően bizonyítja, hogy a hiba oka, a termék nem rendeltetésszerű használatának következménye. A teljesítést követő hat hónap elteltével azonban a bizonyítási teher megfordul, vagyis vita esetén a Felhasználónak kell bizonyítania, hogy a hiba már a teljesítés időpontjában fennállt.
  2. Termékszavatosság
    A Fogyasztónak minősülő a Felhasználó – választása szerint – kellékszavatossági jogát, vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet. Termékszavatossági igényként a Felhasználó kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.
    A termék akkor minősül hibásnak, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.
    Termékszavatossági igényét a Felhasználó a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két (2) éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.
    A Felhasználó a termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja.
    A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén a Felhasználónak kell bizonyítania.
    A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:
      -  a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
      -  a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
      -  a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.
    A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.
    Ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthető. Termékszavatossági igény eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a Felhasználó a gyártóval szemben érvényesítheti.
  3. Jótállás
    Az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállással kapcsolatban az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet tartalmaz előírásokat. A rendelet (tárgyi) hatálya csakis az új, Magyarország területén kötött fogyasztói szerződés keretében értékesített és a rendelet mellékletében felsorolt termékekre vonatkozik.
    A kormányrendelet mellékletében felsorolt tartós fogyasztási cikkek tekintetében a kötelező jótállás 1 év, melynek kezdő időpontja a termék a Fogyasztónak történő átadásának a napja.
    A vállalkozás jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.
  4. Szavatossági, jótállási igények érvényesítése
    A szavatossági igényeit a Felhasználó az alábbi elérhetőségeken érvényesítheti:
    Cégnév: Fuji-Mae Hungary Kft.
    Levelezési cím: 8200 Veszprém, Baláca utca 19.
    Telefon: +36 30 448 7473
    E-mail cím: webshop@fujimae.hu
  5. Panaszügyintézés helye, ideje, módja
    A Felhasználó a termékkel vagy a Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogásait a 3. pontban lévő elérhetőségeken terjesztheti elő.
    A Szolgáltató a szóbeli panaszt, amennyiben arra lehetősége van, azonnal orvosolja. Ha a szóbeli panasz azonnali orvoslására nincs lehetőség, a panasz jellegéből adódóan vagy ha a Felhasználó a panasz kezelésével nem ért egyet, akkor a Szolgáltató a panaszról jegyzőkönyvet – melyet öt évig, a panaszra tett érdemi válaszával együtt - vesz fel. A Szolgáltató a jegyzőkönyv egy példányát személyesen közölt (üzlethelyiségben) szóbeli panasz esetén helyben a Felhasználónak átadni, vagy ha ez nem lehetséges, akkor az alább részletezett írásbeli panaszra vonatkozó szabályok szerint köteles eljárni.
    A Szolgáltató a telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a Felhasználónak legkésőbb az érdemi válasszal egyidejűleg megküldi a jegyzőkönyv másolati példányát. Minden egyéb esetben a Szolgáltató az írásbeli panaszra vonatkozó szabályok szerint jár el. A telefonon, vagy más hírközlési eszköz segítségével rögzített panaszt a Szolgáltató egyedi azonosítóval látja el, mely a későbbiekben egyszerűsíti a panasz visszakeresését.
    A Szolgáltató a hozzá írásban érkezett panaszt 30 napon belül érdemben megválaszolja. Az intézkedés jelen szerződés értelmében a postára adást jelenti. A panasz elutasítása esetén a Szolgáltató az elutasítás indokáról tájékoztatja a Felhasználót.
Szerzői jogok
  • A honlap teljes egésze (szövegek, képek, grafikai elemek, stb...) szerzői jogvédelem alá esik, így kereskedelmi célokra másolni, módosítani, terjeszteni tilos!
Technikai korlátok
  • A honlapon történő vásárlás feltételezi a Felhasználó részéről az Internet lehetőségeinek és korlátainak ismeretét és elfogadását, különös tekintettel a technikai teljesítményekre és a felmerülő hibákra.
  • A Szolgáltatót nem terheli felelősség, ha bármilyen működési hiba észlelhető az internetes hálózatban, ami megakadályozza a honlap működését és a vásárlást.
Adatvédelm
Egyéb rendelkezések
  • Technikai eltérések: Prospektusokban, szórólapokon, katalógusokban, hirdetésekben szereplő adatok, meghatározások, írásos és elektronikus ábrázolások pusztán információ jellegűek, ezért a színt, súlyt, elhelyezést és a termék más hasonló paraméterét érintő adatok, nem számottevő mértékben, de eltérhetnek az ezekben megadottaktól.
  • A Szolgáltató jelen Vásárlási feltételeket, a honlapon forgalmazott termékek árait és egyéb feltüntetett árakat nem visszamenőleges hatállyal bármikor módosíthatja, a módosítás a honlapon történő közzétételt követően lép életbe, és csak az életbe lépést követő tranzakciókra érvényes.
  • Kollektívánk törekszik a felmerült problémák mielőbbi megoldására. Amennyiben Önnek bármilyen problémája merült fel cégünkkel, webáruházunkkal, vagy megrendelésével kapcsolatban, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot az alábbi elérhetőségek valamelyikén!
  • A jelen szerződésben nem szabályozott kérdésben a Polgári Törvénykönyv rendelkezései irányadóak.
  • Szerződő felek megállapodnak, hogy bármely felmerült vitát békés úton rendezik a területileg illetékes Veszprém Megyei Békéltető Testülettel (cím: 8200 Veszprém, Radnóti tér 1.). Amennyiben utóbbi nem vezet eredményre, felek kikötik a Veszprém Megyei Bíróság kizárólagos illetékességét.