Termékek Menü
0

Szállítási információk

Célunk, hogy vásárlóink minél hamarabb hozzájussanak a rendelt termékekhez. A legnépszerűbb árucikkek raktáron vannak, így a rendelések jelentős részét azonnal ki tudjuk szállítani - akár a következő munkanapon.
Cégünk a raktáron lévő termékeket 2-4 munkanapon belül juttatja el vásárlóihoz a DPD csomagküldő szolgálat segítségével.
Azok a termékek, melyek nincsenek készleten szintén megrendelhetők, ezeknek a szállítási ideje akár 2-3 hét is lehet.

Terület
Kiszállítást csak Magyarország területén vállalunk!

Áruátvétel módja
1. Személyes átvétel kiskereskedelmi üzletünkben
    (1071 Budapest, Rottenbiller utca 3. - bejárat a Garay u. felől!)
     Adatkezelési nyilvántartási szám: NAIH-55620/2012.
     Kiskereskedelmi üzletünkben egyelőre csak készpénzes fizetési lehetőség van.
2. Házhozszállítás futárszolgálattal Magyarországon belül

Szállítási díjak - OLCSÓBB LETT!  
Szállítási mód: Szállítási díj:
1. Személyes átvétel INGYENES
2. Házhozszállítás 0 – 15.000 Ft között 1.290 Ft
2. Házhozszállítás 15.001 – 20.000 Ft között 990 Ft
2. Házhozszállítás 20.001 Ft felett INGYENES

A feltüntetett szállítási díjak bruttóban értendők és minden költséget tartalmaznak!
Kivétel! Néhány termék - pl. töltött boxzsák - szállítási díja eltérő lehet a nagy súly miatt, amennyiben ilyen jellegű terméket rendel, kollégánk egyeztet Önnel a szállítással kapcsolatos részletekről!


Részletek


1. Személyes átvétel kiskereskedelmi üzletünkben
A megrendelt termékek átvehetők kiskereskedelmi üzletünkben, a következő címen: 1071 Budapest, Rottenbiller utca 3. Kérjük, hogy amennyiben ezt az áruátvételi módot választja, szíveskedjék előre jelezni a megrendelésnél. A helyszínen készpénzes és bankkártyás fizetésre is lehetőség van. Üzletünk nyitvatartási ideje: H-P: 10:00-18:00.

2. Házhozszállítás futárszolgálattal
Szállítási partnerünk a DPD. A raktáron lévő termékeket 24-48 órán belül kiszállítják.
A futár a csomagok kézbesítését munkanapokon 8-17 óra között végzi, hétvégi kiszállításra nincs lehetőség. Ha ebben az időszakban nem tartózkodik otthon, szállítási címként célszerű munkahelyi címet megadni. A futárszolgálat kétszeri kézbesítést kísérel meg. A termékeket ezt követően csak a szállítási díj újbóli kifizetése esetén veheti át.


A rendelés státusza

A rendelés státuszainak változásairól e-mailen értesítőt küldünk. Ennek segítségével a vásárló is folyamatosan értesül csomagjának aktuális állapotáról, mely az alábbi módon változik:

Nyers
A sikeresen feladott rendelés kezdeti státusza. Miután a vásárló megnyomta a "Rendelés jóváhagyása" gombot, a webáruház "Nyers" állapottal létrehozza a rendelést, és a feladott rendelésről automatikusan e-mailt küld a vásárló által megadott e-mail címre.

Feldolgozás alatt
Megkezdjük a rendelés feldolgozását. Ellenőrizzük, hogy a rendelt termékek raktáron vannak-e. Amennyiben van olyan megrendelt termék, mely elfogyott raktárunkból, kezdeményezzük a termék azonnali beszerzését. A rendelés mindaddig ebben a státuszban marad, míg az összes rendelt termék be nem érkezik hozzánk.

Boltunkban átvehető
Budapesti üzletünkben átvehetők a rendelt termékek. A csomag előkészítése után erre a státuszra állítjuk a rendelést jelezve ezzel, hogy a csomag személyes átvételre vár.

Postázva
A csomag kiszállítása folyamatban van. Miután futár partnerünknek átadtuk a szállításra előkészített csomagot, erre a státuszra állítjuk a rendelést.

Teljesítve
A csomag átvétele megtörtént, lezárjuk a rendelést.